PerMånad har sedan starten 2017 fokuserat på att hålla hög servicenivå genom webben.

Vi gör det delvis genom en smart uppbyggd och överskådlig sajt som gör det enkelt att beställa och teckna avtal. Framförallt är det vår helpdesk chat som finns tillgänglig i princip dygnet runt alla dagar i veckan.

Vi är inte ensamma om att erbjuda en chat på hemsidan men vi är nog allra snabbast i Sverige på att svara. Under det senaste halvåret har vi fått nästan 1000 frågor från kunder och i snitt har vi svarat på 31 sekunder – dygnet runt, alla dagar i veckan.

Du hittar vår chat i det nedre högra hörnet som bemannas främst av Mats och Edvin på PerMånad med backup av ett par till personer i teamet. Mats har bakgrund som fotograf och båda har många års erfarenhet av Apple leasing. Du får inte bara ett svar – du får ett riktigt bra svar på din fråga.

Varför satsar vi på landets bästa chat?

Vi är själva småföretagare och handlar mycket på nätet. I beslutsprocessen kring ett köp dyker det ofta upp frågor och då vill vi ha snabba svar – vid den tidpunkt när frågan dyker upp. Dom flesta handlare stänger sin telefonväxel vid 17:00 eller 18:00 och har stängt helger – mer än halva vakna veckan finns ingen som kan hjälpa till. Med PerMånad helpdesk har vi lyckats hjälpa hundratals kunder att ta köpbeslut utanför kontorstid och det har givit goda resultat!